Bk-fest

Ska strax börja fixa mig inför kvällens utgång. Ikväll blir det häng med jobbet på Vallen. Mycket trevligt! Har ju inte många dagar kvar nu, så det ska bli ett roligt avslut. Ikväll blir det en svart tunika,nitskärp och converse för hela slanten. Jag gillar när man blandar det kvinnliga och de lite rockigare detaljena. Det blir nog bra.
Jobbet var för övrigt väldigt lugnt idag, satt utstämplad i 1,5 timme och fick sedan sluta två timmar tidigare. Det blir inte mycket cash, men det är otroligt skönt.
Jag kommer sakna gänget på jobbet otroligt mycket när det är slut. Men nu finns det nya möjligheter och det är alltid roligt.

På fredag blir det en party - weekend i Stockholm med Monzora och Lollo. Riktigt härligt! Lördagen ska spenderas i Kungstrådgården på The Voice 08. Adam Tensta bland annat. Det blir ett riktigt bra avslut på sommaren. Snart är solan tillbaka, men jag längtar faktiskt. Men det gör jag alltid. Bara roliga ämnen detta året med!

Det var allt för ikväll/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0