Där vägen tar slut

Jag deppar lite idag, vet inte varför. Konstig känsla i magen. Men kanske ren inbillning.

Skola idag från 8.10 till 12.00. Skönt! Sedan blev det en tripp till sjukhuset för en spruta. Efter dte åkte jag hem till Lollo. Din lilla jäveln åker ju snart till Oslo. På Söndag mer bestämt. Det kändes hemskt att säga hej då, även om jag vet att det är för en bestämd period. Hon har liksom alltid funnits här, kommer bli konstigt. Min jämgamla vänner är där nästan allihopa nu. Känns en smula tomt. Men de kommer ju tillbaka trotts allt.

Idag fick vi uppgiften att vi skulle göra en stor släktforskning. Det ska bli riktigt roligt. Vår släkt, eller de flesta släkter, har några skandaler och intressanta händelser bakom oss. Kul!

Projektarbetet går lysande hittills.

Härligt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja klart jag kommer hem. Hade jag fåttt bestämma hade jag åkt nu med det samma:). Hoppas du mår toppen grisen min kramar

2008-09-14 @ 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0