Första dagen avklarad

Som jag har längtat efter denna dag i flera veckor nu. Jag trivs bäst när jag får lära mig en massa saker och skriva och ha rutiner i mitt liv. Första dagarna i skolan är oftast rätt softa. Idag hade vi bara information i en timme, sen var det klart. Tredje året på sam/sam nu och i juni ska vi alla springa ut i mössorna. Härligt ska det bli! Men samtidigt bland det läskigaste. Dags att växa upp, ta ansvar för mitt liv och reda ut vad jag verkligen vill med mitt liv.

En sak är jag säker på, jag ska leva mitt liv. Jag ska se så mycket av världen som jag bara kan och jag ska hitta något jag verkligen trivs med.

Igår ställde jag en fråga till den bästa människan jag känner. Min gode vän Markus. Jag frågade om han ville vara min dejt på balen(långt kvar, jag vet). Han blev rörd och sa att han gärna följde med. Det betyder mycket för mig. Tack älskling, du betyder världen för mig.

Efter skolan tog jag en fika med Hanna och Linn. Det var mysigt. Sen jobbade jag 17-22, vilket inte var riktigt lika kul. Ska bli skönt när dte är över.

Nu ska jag sussa. Natti/jenny

De här vill jag ha just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0