Sick and tired, but excited

Klockan är 01.25 och jag borde verkligen gå och lägga mig. Vi åker till Stockholm tidigt imorgonbitti. Monzora skulle åka från Växjö idag till Kalmar, men råkade hamna i Karlskrona. Så det blev för SJ att punga ut med pengar till taxi och så fick jag hämta henne i stan sen. Så vi kom hem för bara en liten stund sen och nu är jag alltför pigg för att kunna sova.

Imorgon ska vi iallafall åka tidigt, sen bär det av mot Tyresö utanför Stockholm och sen blir det utgång i Sthlm senare på kvällen. Härligt! Vet dock inte hur det är med åldersgränser och så i Stockholm, men det ska nog lösa sig. På lördag blir det the Voice 08 och så utgång igen på kvällen. Riktigt kul ska det bli.

Nu ska jag packa det sista och sen sussa.

God natt/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0