Hos kusinerna

Nu har jag struntad i min isolation och gett mig ut till Ekenäs, till mina kusiner. Vi håller på och grillar och ska sedan kolla på kort. Vi har ju varit i Grekland och de har varit i Frankrike. Så det ska bli kul. Något grillat kött blir det dokc inte för mig. Får nog inte i mig det hur mycket jag än försöker.

Inatt väcktes jag vid 01.05 av Markus som ringde och sa att han var i Kalmar. Han frågade om jag kunde komma och hämta honom. Så i väg åkte jag mitt i natten i spöregnet och hämtade honom , då han hade varit på Vallen, Vi pratade en stund sedan somnade vi.

Idag har jag ondare än vad jag har haft hittills. Åkte till Heike och Johny på förmiddagen och fick ligga på någon slags magnetmatta. Det ska tydligen vara bra för läkningen. Så nu ska jag ligga på en sån en halvtimme, 4 ggr om dagen. Hm..

NU ska vi käka.

Hoppas ni har en bra dag

Puss! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0