Hurts, oh it hurts

Jag har så ont, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Åkte in till sjukhuset idag för en, vad jag trodde skulle vara en liten operation. Nej så blev det inte. Det värsta av allt är att de inte kan söva vid sådana operationer, så jag var tvungen att vara vaken( dock bedövad till britsningsgränsen). Tio sprutor och tolv stygn senare ser jag som läkaren så fint lade fram det - misshandlad ut. Jag kan varken äta eller dricka normalt och jag måste vila i två veckor. Själv tycker jag att jag ser ut som om jag blivit släpad i ett rep efter en bil, i 110 km/h, med ansiktet före. men hej, om två veckor är det över iallafall.

Gårdkvällens utgång var iallafall en hit. Inte för att det blev något skaka rumpa på Vallen som vi hade tänkt oss, eftersom det var så fruktansvärt dåligt med folk. Men det var härligt att träffa vännerna igen och KM var riktigt trevligt igår.  Jag vet att jag lovade att lägga upp lite bilder från gårdagen, men jag har helt enkelt inte ork till det nu. NU ska jag istället bädda ner mig i sängen och kolla på en film.

Hoppas ni mår bra iallafall.

Puss! / JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0