It´s like a waited my whole life...

...

Ursäkta för bloggtorkan. Jag har helt enkelt varit så låg att jag inte orkat. Jag vill inte vara sjuk längre. Jag orkar inte. Igår begav jag mig ut på äventyr - en tripp till IKEA med mamma och lillebror. Halvvägs genom varuhuset ville jag bara lägga mig ner på marken och bli överkörd av alla kundvagnarna. Men det kunde jag ju inte, så jag vandrade framåt, släpandes på åtskilliga nya saker till rummet. När vi kom ut hade jag fått feber.

 Köpte en ny skrivsbordsstol, bland annat. Rosa i plast är den, haha. Jag tycker den är skitcool. Hemma igen tänkte jag i allafall att jag skulle lägga ytterligare lite energi på att bygga ihop den. Jag menar hur jobbigt kan det vara? JO det ska jag tala om. Jag tror jag kämpade med den där jävla stolen i 20 minuter. Det gick ju inte? Sju steg var det man skulle ta sig igenom. Jag kände mig som en två - åring som inte kan få rätt kloss i rätt hål. Tillslut fick pappa komma och hjälpa mig. Ännu mer förudmjukande är ju att stolen heter "snille".

Är väldigt avundsjuk på alla som var ute och festade igår också, när den här skiten är över, ska jag festa satan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0