Lördag?

Jag har fortfarande så sjukt ont. Men jag får tänka att om två veckor är det förhoppningsvis bra för ett tag. Markus ringde förut idag, det piggade upp mig. Ville så gärna skratta, men det gjorde lite för ont. Han är iallafall en av de bästa människorna jag vet och jag är grymt tacksam för att jag har honom som vän.

För övrigt har jag inte mycket att berätta. Jag är grymt iriterad för att jag måste vara hemma i två veckor. Men jag lär väl vänja mig snart.

Här nedan kommer två bilder från Grekland. Den första är solnedgång på Santorini och den andra på Milos. Härligt? JA!

      


Nu ska jag se färdigt The Last Kiss och sen försöka få mig lite sömn

Puss! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0