Ny Design

Alting blir så mycket roligare då. Fick hjälp av min lillebror(fick dock muta honom med åtskilliga rutor Geisha). Tack för hjälpen Björn. Här har ni en länk till hans hemsida; www.bjornfoto.se.


I övrigt har dagen varit lugn. Jag har legat på den där konstiga magnetmattan(?). Kände mig också väldigt konstnärlig idag, så jag plockade fram mammas gamla staffli och började blanda färgerna. Halvvägs igenom tröttnade jag dock och målningen ser mest ut som en sju - årings verk.

Jag har alltid önskat att jag vore mer praktiskt lagd. Jag älskar att göra saker med mina händer, måla och göra saker i lera och sånt. Men det kommer aldrig ut så som jag hade tänkt mig. Jag har alltid jättestora planer i mitt huvud, men jag kan inte få ut det därifrån och ner på pappret. Jag är mer teoretiskt lagd och kan komma ihåg i princip allting jag läser, vilket är riktigt härligt. Men en del kan aldrig släppa den där önskan om att kunna vara mer praktiskt lagd.

Idag mår jag iallafall lite bättre och det är riktigt skönt. Men imorgon blir det läkaren igen och jag hoppas verkligen att allt är som det ska.

Puss!


Här är en bild på min käre bror:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0