Trött, eller hur stavas det?

Flugor säger jag bara..
Jag hatar dem, vad gör de för nytta? Jag har legat hela natten och försökt döda eller vifta bort dem. Det går ju inte! Jag tror att jag har fått ungefär 3 timmars sömn i natt eftersom jag var tvungen att hasa mig upp vid halv åtta och köra in till sjukhuset för en spruta. Men men, har iallafall några timmar på mig nu att vila upp mig inför kvällens utgång. Ska bli riktigt kul. Härligt att träffa tjejerna igen! Kameran följer med, så imorgon kommer det nog upp några bilder här på bloggen. Just nu har jag inte mycket mer att tilläga.

Härligt med det fina vädret!

Nedan: En bild ifrån Naxos i Grekland. Bakom mig ligger en sjunken stad under vattnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0