DON´T WORRY DADDY..I´M NOT ADDICTED YET

I could use another cigarette, but don´t worry daddy, I´m not addicted yet.
One too many drinks tonight, and I miss you like you were mine.

Så börjar Sara Bareilles underbara låt Come Round Soon. Jag blev tidigt förälskad i hennes musik. Låångt innan den alldeles för kommersiella Lovesong började spelas sönder på alla radiostationer. Hennes musik har själ, och det märks att hon har inspirerats av Eva Cassidy.

Come Round Soon, får mig alltid att tänka på en av mina tidigare pojkvänner, som med tiden blev en av mina bästa vänner. Nu när han befinner sig i Norge kan vi inte längre prata med varandra flera gånger i veckan och jag saknar hans röst och hans kloka ord. Jag hoppas du har det bra.

 Vi för ganska länge sen.

Det var allt jag hade att bjuda på ikväll, blir inte mer cirkus än så. Nu ska jag gå och bädda ner mig tillsammans med mitt tråkiga humör.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja du Jenny, han är bra han. Kul att se att du börjat skriva igen, läste din blogg innan jul men då hade du inte skrivit på ett tag, kom på idag att det var länge sen jag kollade din blogg och märkte att jag missat mycket. kul att läsa, försöker följa den :) Hoppas du har ett bra lov! Kramkram

2009-02-20 @ 14:38:47
Postat av: Jenny

Hehe ja, jag tyckte det var dags:) Haha kul, då är du en av mina fem läsare;)Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-02-20 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0