FETT FÖRSENT

Jag är nog världens sämsta bloggare. Jag menar hur svårt ska det vara? Jag har funderat lite över det här om varför jag inte har velat skriva. Först trodde jag att jag helt enkelt inte har något att säga. Något som någon skulle intressera sig för eller rent av komma ihåg. Ord är kanske bara ord tänkte jag. Tillslut kom jag på att jag hade fel fel fel. Jag har visst mycket att säga. Det har jag alltid haft. Ett problem jag har dock, är att jag recenserar mig själv. Jag sammanfattar det jag egentligen vill ha sagt. Kanske för att jag tror att folk inte orkar lyssna till mina ord. Den här bloggen kommer alltså att bli min träning. Jag behöver träna för att släppa fram det jag egentligen vill ha sagt.

"A childs´voice, however honest and true, is meaningless to those who have forgotten how to listen"
                                                                                                                                                           
- Albus Dumledore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0