THE TIME WE..

Vad har hänt med Melodifestivalen? Allvarligt talat, vad är det för kasst startfält i år. Den enda deltävling som varit tollerabel(är det ens ett ord?) är den första från Göteborg. Blev grymt besviken på BWO idag, varför ger dig sig på ballader, när de är så grymma i upp-tempo? Den grekiska låten var jäkligt bra dock. Kul att juryn valde den i alla fall. Jaja nog om schlager.

Idag har jag varit och hälsat på min kära kusin Terese. Vi gick och storhandlade på maxi, vilket alltid får mig att känna mig så vuxen. Jag riktigt njöt när jag fick gå och plocka i varor och jämföra priser. ICA eller Heinz? En annan sak som chockade mig, var att jag fick syn på ett svindyrt toapapper. Det kostade typ 20 kronor mer än det vanliga och när jag kikade närmare uptäckte jag att det var parfymerat. Med Lime! Allvarligt talat, hur långt ska sånt här gå? Jag känner faktiskt inget behov av att dofta lime i min kussimurra eller i nr2. Men vad vet jag, det kanske skulle vara spännande. "Oj, vad gott du luktar älskling. Ny perfym?" " Eh, nee, det är mitt toapapper." Ingen konversation jag ser särskilt fram emot. Likadant med de där trosskydden som luktar typ Grönt tee.

Nej, hörrni. Jag borde gå och lägga mig. Eller i alla fall sluta blogga. När inläggen börjar handla om Melodifestivalen och parfymerade trosskydd är det nog dags att ge sig för dagen.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det sista där har du fan rätt i:p

2009-05-12 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0